Måndag

 
Vilken tuff dag det här kommer bli! Har vaknat sjukt tidigt eftersom
jag måste vara på Kalix sjukhus vid 07-tiden. Ska äntligen bli av
med EKG-apparaten efter att ha haft den fem dygn. Nu får ni hålla
tummarna för att allt är bra med hjärtat. Efter sjukhusbesöket ska
jag till jobbet, jag och en kollega kommer jobba ensamma i två veckor.
Vi blir två personer på fem personers arbete under dessa två veckor..
Kaos och stressigt, åh ja! Fy fasiken säger jag bara! Redan idag har vi
fullt upp med vårdplaneringar och massa utredningar att skriva.
Jag vet en tjej som kommer somna gott ikväll efter en hektisk dag..
Vad ska ni göra idag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag blev sjuk så det blev inte mycket till firande. Mös hemma med sambon mest:)

2013-07-15 @ 14:28:43
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: NICOLE

Jag håller tummarna! <3

SV Åh tack!! :)
Fy, tycker det låter så jobbigt att ha det så länge, jag hade bara 24timmars och tyckte att det var tufft, att träna precis som vanligt men inte duscha etc :/ jag kände mig ganska bunden ändå..
Förstår det! Hoppas det visar om det är något fel (mitt gjorde inte det) men såklart att det inte är något alls! :)

2013-07-15 @ 16:33:25
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0