Lördag

 
Oj, här har det inte varit någon vidare uppdatering märker jag.
Gårdagens jobbdag var hemsk, stressigt, massa telefonsamtal,
flera vårdplaneringar, massa utredningar att skriva. Till råga på allt
så var jag ensam på kontoret. Kul en sån dag.. *inte*.
16.00 inleddes helgen i alla fall och den började med pizzabuffé
och pubafton. Riktigt gott kan jag meddela er! Dock var det inte lika
rolig pubafton som för två veckor sedan, men trevligt ändå.
 
Den här lördagen började redan strax efter 08.00 för min del.
Jag har nyss fått i mig frukost och nu sitter jag här och tittar runt.
Har inga som helst planer för dagen utan tar dagen som den kommer.
Vad ska ni göra idag?
 
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja den dumma halsen är på bättringsvägen men gör oooont!

2013-07-27 @ 12:47:29
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0