Jag överlevde!

 
Jisses vilken dag det här har varit! Jag har varit iväg i princip hela
dagen på hembesök och vårdplaneringar. Har inte haft en enda
lugn stund och knappt varit på kontoret idag. Konstigt att jag ens
överlevde denna dag, så sjukt stressigt har det varit. Helt galet att
vi bara är två personer som jobbar just nu, skulle behövas minst
en till..
 
När jag kom hem blev det att äta och hoppa in i duschen. Blev lite
tisdagslyx med hårinpackning, body butter och så vidare. Nu ska jag
ta tag i kommentarer och se färdigt på Mannen som talar med hundar.
Ska även ta en mugg cappuccino så jag får koffein i mig och hålls vaken
tre timmar till.
 

Kommentarer
Postat av: Johan

Måw vilken snygging! du är så duktig! :)

2013-07-16 @ 20:29:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0