Fredag

 
 
Veckans sista jobbdag är här, wiie! Morgonen ska jag spendera
på kontoret tillsammans med en särskilt boende-ansökan till en
annan kommun. Spännande att göra såna saker ibland för det är inte
så ofta det händer, första gången som jag ska göra det faktiskt.
Sedan kanske det blir att besöka några särskilda boenden i Kalix,
jag vet inte riktigt var alla ligger, haha. Tror jobbdagen kommer gå
rätt fort. Vad som händer här hemma under kvällen återstår att se,
har ingenting inplanerat mer än att duscha. Blir en lugn kväll framför
tv:n tror jag.
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack ska du ha! :-* Jag vet inte varifrån, för jag fick dem av min kära mor, och nu verkar jag redan ha förlagt dem :P
Ska du göra något kul i helgen?

2013-07-12 @ 08:40:12
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0