Antagen

12 juli var igår och det är ett speciellt datum för alla som sökt olika
utbildningar/kurser på universiteten runt om i Sverige. Det är det datumet
då man får veta om man är antagen eller inte. Minns mycket väl hur nervös
jag var 12 juli 2010 då jag skulle kolla om jag kommit in på Socionomprogrammet.
 
Åren efter det har jag inte alls varit nervös eftersom jag redan går programmet
och bara behöver tacka ja för att fortsätta nästa termin. Igår tackade jag
ja för allra sista gången eftersom det blir min sista termin. Det känns lite..
konstigt. Tänk att jag bara har en termin kvar! Dessutom blir det på
avancerad nivå. Spännande, läskigt och roligt på samma gång.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0