Vezzano

Sedan jag började på universitetet har jag fått upp ögonen för
hur kul det är att köpa nya väskor. Förut köpte jag aldrig nya
väskor utan använde alltid samma. Men nu för tiden älskar jag
att gå in på väskaffärer och titta, hittar alltid någon fin väska.
 
Vezzano är ett märke som jag verkligen älskar! Tycker de har
så sjukt fina väskor och plånböcker. Har en Vezzano-plånbok
som jag älskar, och under mellandagsrean köpte jag även en
ny Vezzano-väska. Då hittade jag även en bag samt neccesär
från Vezzano som jag skulle vilja ha. Någon som vill köpa dessa
åt mig?
 
Vezzano-bag, 499 kr


Vezzano-neccesär, 199 kr

Kommentarer
Postat av: trisiaa

Snygg väska :D:D
Allt bra med dig?:D

2013-01-16 @ 15:51:42
URL: http://nattstad.se/trisiaa
Postat av: Anonym

Sv. Huvudvärken har inte försvunnit än, men tack för att du frågar. Hur är det med dig då?

2013-01-16 @ 16:25:58
URL: http://Marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0