Tisdag

 
Att vara tillbaka på universitetet har både för- och nackdelar.
En nackdel är att man börjar tidigt ibland och då får jag kliva upp
före tuppen, idag är en sån dag. Vaknade 05.30, en timme tidigare
än vad jag gjorde under praktiken - så ja, det var lite kämpigt.
Men upp tog jag mig i alla fall och nu sitter jag här med frukosten.
 
Dagens planer är att spendera ett antal timmar på universitetet,
ska vara där 8-15. Tänkte komma igång med grupparbetet inför
seminariumet och sedan väntar två föreläsningar. Tror det blir
en bra dag. Här hemma ska jag bara ta det lugnt under kvällen,
duscha, mysa framför tv:n och inte göra någonting. Skönt!
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0