Schema

 
Det här är veckans enda föreläsningar, resten av veckan är vi lediga.
Så himla härligt!! Till min stora glädje upptäckte jag igårkväll att
jag börjar först 10.15 idag, jag trodde det var 09.15.. Så gissa om jag
blev glad när jag såg att jag får sovmorgon en timme.
 
Föreläsningarna idag kommer handla om vetenskapsteori och
kvantitativa metoder. Det här är de föreläsningar som jag ogillar mest
för jag förstår verkligen zero, nada, noll! Men det är bara att befinna
sig i hörsalen och hoppas att jag förstår något litet här och där.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag planerade inget för helgen utan tog den som den kom. Egentligen skulle jag åkt till Ikea och gått ut och firat min Tjejkompis men tyvärr var jag inte på topp för något av det efter magsjukan så jag målade , städade och tvättade vilket är jätte skönt efter att man varit så sjuk. :) du då?

2013-01-28 @ 11:03:44
URL: http://misscookie.se
Postat av: Endolia

Intressant :)
Pluggar du?
Vad pluggar du till isf?

2013-01-28 @ 12:40:43
URL: http://endolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0