Måndag

Måndagmorgon, ny vecka, och framför allt - ny termin på
socionomprogrammet! Ett år kvar sen tar jag examen, tagga!
 
Första skoldagen börjar rätt bra, en fet sovmorgon eftersom
jag inte börjar förrän klockan 13. Men jag är vaken i tid för
att hinna se Våra bästa år, äta frukost, sminka mig och så vidare.
Skoldagen bjuder på introduktion och upprop klockan 13,
därefter ska vi ha en två timmar lång föreläsning om vetenskaps-
teori. Låter inte allt för roligt men har för mig att den där läraren
var bra och skojig i alla fall. Så det kanske gör det hela roligare.
 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det kommer gå fort tror jag, snart tar du examen:)

2013-01-21 @ 12:16:58
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0