Hej Termin 6

 
Idag är det dags att återuppta studentlivet med allt vad det
innebär - föreläsningar, tentaplugg, grupparbeten, stress,
matlådor, tidiga morgnar, sena eftermiddagar, och så vidare.
Idag börjar jag alltså sjätte terminen på socionomprogrammet!
Tänk att om exakt ett år tar jag socionomexamen, hur sjukt är
inte det? Känns som att jag nyss började på universitetet.
 
Den här terminen lär vara fylld med blod, skratt och tårar, haha.
Tror det blir ett ganska lugnt moment nu först, verkar rätt okej
med schemat i alla fall. Nästa moment har jag dock ångest för,
då C-uppsatsen ska skrivas. Usch! Tredje momentet har jag
ingen koll på, får se vad det är när det närmar sig.
 
Nu säger jag i alla fall hej till termin 6! Första skoldagen börjar med
sovmorgon till klockan 13, introduktion och en föreläsning om
vetenskapsteori. Haha, ni hör hur "kul" den föreläsningen låter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0