Växjö del 2

Onsdag:
Vaknade vid 08-tiden och påbörjade drygt en timme senare
resan mot Ullared! Åh vad jag älskar den där känslan när man
är påväg dit, den känslan är super, haha! Kom fram strax
efter 11 och då blev det lunch på Burger King. Sedan var det
dags att gå in i varuhuset och shoppa, shoppa, shoppa!
Efter fyra-fem timmar hade jag hittade en hel del smått och
gott som jag kom hem med. Ska visa bilder senare. Sprang
runt på andra affärer också där på området och avslutade med
en kinabuffé innan vi rullade tillbaka till småland.
 
 
 
Torsdag:
Vaknade redan vid 07-tiden denna morgon, helt sjukt!!
Men ser det positivt, hann ta en morgondusch och se lite
tv-serier innan det var dags att gå ner på stan för att shoppa lite.
Sprang runt på massa affärer och hittade en del, bland annat byxorna
och skjortan som jag ville ha. En kaffepaus på Espresso House vid
lunchtid blev det för att få energi och orka fortsätta shoppingen.
När vi hade avverkat stan blev det att åka till Grand Samarkand och
fortsätta shoppingen där, hihi. Älskar shopping! Blev en bra och mysig
kväll med tacos, filmtittande och gott att äta.
 

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Mysigt :) jag förstod att dina instagram bilder kom från tåget! :)

2013-02-05 @ 22:23:00
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh så du hann med ett Ullared besök:) Jag var ju där i lördags:)

2013-02-05 @ 22:26:22
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0