Söndag

Gårkvällen var precis som förra veckan, jag tittade på Melodifestivalen
och Varg Veum. Melodifestivalen var väl sådär, har inte hittat ett
enda bidrag som känns helt rätt i min smak. Varg Veum däremot,
han sviker mig aldrig! De filmerna är alltid bra.
 
Söndagen är redan här och jag är smånervös inför morgondagen
då C-uppsatsen drar igång. Men har ju hela denna dag att ta
det lugnt och vila, så ska verkligen inte göra något idag, haha.
Okej litegrann måste jag göra, har nämligen tvättstuga klockan 12.
Men utöver det ska jag bara ta det lugnt, se Skilda världar,
mysa med Diesel och njuta av sista dagen som ledig.
 

Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

sv; jag med!!

2013-02-24 @ 10:26:10
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jag kan förstå det :/

2013-02-24 @ 11:23:11
URL: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0