Onsdag

 
Det är bara onsdagmorgon men det känns som en fredag,
haha. Gissa om jag vart besviken när jag insåg att det bara var
onsdag. Nå ja, bara att kämpa på två dagar till, sen är det
ju fredag. Just nu kämpar jag med att hålla ögonen öppna, haha!
Förstår inte hur jag kan vara så trött, jag har ju ändå sovit
över 7 timmar. Är typ mer trött nu än när jag sover kring 5 timmar.
Aja.. Ska åka till universitetet om ett tag, 08.00 ska vi träffas för
att planera lite. Sedan ska jag kopiera ur en bok och sånt där.
Fritidsmässigt då? Under kvällen ska jag försöka hinna med något
avsnitt av Skilda världar och sedan är det Sveriges mästerkock.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0