Söndag

 
Ytterligare en sovmorgon denna helg och det var underbart!
Har sovit klockan runt, då jag la mig vid 22 och vaknade nyss.
Helgen lider mot sitt slut men jag är ledig även måndag och
tisdag så här finns ingen söndagsångest, skönt att slippa det.
Vet ni föresten att jag får jullov på onsdag? Det ni!

Idag blir det ännu en oplanerad dag, njuter för fullt av helgens
lediga timmar. Jag hade tänkt ta en promenad men när jag såg
temperaturen ändrade jag mig, har ingen lust att gå ut i -10 grader
just nu. Istället sitter jag framför tv:n och ser ett dejtingprogram
(The bachelorette). Ska strax ha hemmaspa med ansiktsmask,
hårinpackning och såntdär. Myspys.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Ååh, det låter ju så himla härligt. Jullov redan på onsdag. Jag får på fredag nästa vecka..! ORKA!!

sv: i filmklippen säger jag mest massa trams. Idag dansar jag bara en fuldans. De är väldigt interna: http://www.youtube.com/watch?v=bU7QK2PLGYI

2013-12-08 @ 10:42:12
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0