Torsdag

 
Jag skulle vara duktig och kliva upp vid 06-tiden när J åkte till jobbet,
det gick sådär.. Somnade om till 07 och skulle kliva upp då.. Gick inte heller
så vidare bra då jag somnade om igen.. Men kring 08-tiden vaknade jag
en tredje gång och då masade jag mig upp ur den varma gosiga sängen.
Har fått i mig frukost och snart ska jag leka hemmafru, haha.
Hade tänkt sortera tvätt eftersom det vankas tvättstuga ikväll, sen ska jag
diska och eventuellt handla. Duktigt va? Är grått och tråkigt väder här
i Växjö idag men jag ska göra det bästa av situationen och tända lite ljus
och slå på en tjejfilm nångång under dagen i väntan på att J kommer hem.
Myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0