Tisdag

 
Nu är det verkligen "the final countdown" - imorgon är sista jobbdagen
för den här sommaren! Det känns lite skrämmande.. Vad gör jag nästa
sommar? Kommer jag vara på socialtjänsten i Kalix då också, eller är jag
i södra Sverige? Inte en aning och det känns lite spännande att inte veta.

En sak vet jag i alla fall - idag väntar en dag med två hembesök på
eftermiddagen, telefonsamtal och fika med kollegorna. Tror det blir en
bra dag. Sen kan ni ju hålla tummarna för att det inte blir lika stressigt som
gårdagen. När jag kommer hem ska jag duscha och packa det sista för på
onsdag eftermiddag åker jag ner till Umeå innan min resa fortsätter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0