Sista jobbdagen

Idag har jag jobbat sista dagen för den här sommaren. Det är blandade
känslor kan jag säga. En del av mig har längtat efter den här dagen eftersom
jag nu har ledigt i tre veckor innan skolan börjar igen. Men samtidigt känns
det tråkigt att det har varit sista dagen på kontoret för jag trivs så himla bra
både med arbetsuppgifter och kollegorna. Har spenderat i princip
hela sista året på kontoret eftersom jag jobbade där förra sommaren och
sedan hade jag praktik september till januari, och nu har jag varit där
igen och jobbat sedan juni. Kommer sakna stället trots all stress!
Nu säger jag tack och hej till socialtjänsten i Kalix, nu är det dags att lämna
kollegorna, alla vårdplaneringar, alla utredningar och alla klienter.
Har haft en toppenbra sommar på jobbet.  
 
Förra året när jag skulle börja arbeta som biståndshandläggare var jag
osäker på om det var rätt för mig. Men efter en-två veckor kändes det bra.
Efter min praktik kändes det ännu mer bra. Nu efter ett år känns det
superbra! Det här är något jag gillar att arbeta med så det är inte alls
omöjligt att jag börjar jobba som biståndshandläggare efter examen.
 

Kommentarer
Postat av: Linda Lövberg Hjären

japp, det är min hund :)

2013-08-07 @ 15:57:13
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/
Postat av: NICOLE

SÅ kul att du trivs :)

sv nä, vilken känsla :) Du kan ju flytta dit du vill. Måste kännas underbart :D
Jo, Örebro hos pappa o en bit ifrån med mamma :)
Aha okej! Men du får skriva när du är omkring ;D det skulle va ascoolt att ses ;D

2013-08-07 @ 18:05:00
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0