Onsdag

Jisses vad jag är dagvild nu när jag är hemma själv under dagarna
då J jobbar. Idag trodde jag det var fredag, haha. Tänkte bara skriva
lite kort här så ni ser att jag lever och har det bra här i söder.
 
Igår när J var ledig så passade vi på att besöka några affärer på
Grand Samarkand under dagen. Fick med mig hem örhängen från
Glitter, finfina! Trodde att jag bara hade 2 kronor kvar på presentkortet
men det visade sig att jag hade över 120 kronor kvar, glad tjej som fick
örhängena gratis då. På kvällen var vi på bio och såg World war Z -
en scient fiction/action-film som var riktigt riktigt bra! Trodde inte det
skulle vara något för mig då jag inte är så jätteförtjust i zombies och sånt,
men filmen var superbra, det hände något spännande hela tiden. Se den!
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

kul att hitta på något :D

sv ja det var bra i Göteborg :D fick klara mig lite själv då henke gjorde sin undersökning ;D
åh så himla kul med liseberg! :D åker du mycket? ;)

2013-08-21 @ 20:07:04
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0