Livstecken

 
Nu är det dags för er att få en riktig uppdatering av mig och inte
bara tidsinställda. Har varit här i småland sedan torsdagkväll och jag
har hunnit med en hel del. Vi har bland annat shoppat, varit på
Karl-Oskardagarna både fredag och lördag, festat och varit på firmafest.
Har även fått världens finaste halsband av J, hihi.
 
Den här dagen har jag spenderat på Öland då vi har hälsat på J's pappa.
Åkte dit igår och kom hem idag men vi har gjort massor. Igår var det
minigolf, yatzy och kortspel som gällde, och idag har vi varit inne i Kalmar
för att kika runt. Kul kul! Nu ska jag gå och vara social med J igen, fast får se
hur länge för snart ska han nog spela Dota. Visst är jag snäll som tillåter det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0