Extern hårddisk

Puuh! Jag har spenderat de senaste 45 minuterna med att överföra
filer till både USB-minnet och externa hårddisken. Vad skulle jag göra
utan usb-minne och externa hårddisken? Där finns verkligen allt från
de senaste åren - både bilder, skoldokument, cv, recept, musik och allt
möjligt annat. Brukar överföra filer och viktiga saker då och då ifall att datorn
skulle krascha eller något. Förhoppningsvis gör den inte det men OM det
skulle hända så finns allt på datorn, usb-minne och i den externa hårddisken.
Bilder brukar jag även framkalla ibland för det är ju roligt att spara i fotoalbum
och inte bara ha i datorn.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

-jaha okej, så mysigt! :)

2013-08-04 @ 19:36:26
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Jag förstår det, jag som har varit arbetslös i en månad (skönt!) läääängtar tills jobbet börjar snart ;D

2013-08-04 @ 22:11:16
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: NICOLE

skräcken är ju att sådant skulle försvinna :/

sv haha nä men det blir väl så just på sommaren :) haha det syns på vågen (vet dock inte varför??) men det sätter sig aldri på mig som tur är , peppar peppar :)))


haha typ bara jobb... men har ätit gott och så på kvällarna när jag kommit hem , sett film o så! :) själv? :D

2013-08-04 @ 22:51:31
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0