Fredag

 
Äntligen fredag! Den här veckan har känts lång, kanske för att jag
varit ledig varje dag. Fredagen är i alla fall här och jag tror aldrig
att jag sett framemot en fredag så mycket som idag, haha.
Har varit sugen på att dippa gurka hela veckan och ikväll ska jag
minsann göra det. Lite gott får man unna sig när det är fredag.
 
Nu sitter jag och glor på Förhäxad samtidigt som jag ska äta frukosten.
Sedan väntar dubbelavsnitt av Våra bästa år, det gillas! Vad mer som händer
idag är oklart. Det enda som jag planerat är att sortera tvätt och läsa en bok.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Sv jadå snart ;)
Nej fy prata inte om bilkörning! Jag är så sjukt stressad och allt det :( vet inte hur jag ska hinna, man vill ju ta för att alla när gör de:/

2013-04-12 @ 10:26:53
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0