Tisdag

Har sovit som en prinsessa inatt, såhär skulle jag vilja sova
varje natt, vad härligt det hade varit! Dagens praktik är oviss,
har ingen aning om vad vi ska göra men det är det som är
tjusningen med socialtjänsten. Man vet aldrig vad som
dyker upp under dagen. Eftermiddagen blir lugnare i alla fall
eftersom datasystemet kommer ligga ner så då kan vi inte alls
skriva, göra beslut eller något.. Förutom praktik ska jag bara
ta det lugnt i soffan, duscha och.. sova, haha!
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Sv Ja det blir det :D jag tog bort siffrorna så tar dem i den ordning jag vill :)
Händer något kul i veckan då?

2012-10-23 @ 11:19:52
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0