Tisdag

 
Sjukt trött imorse när jag vaknade, men det försvann ganska
snabbt när jag kom på vad som händer på praktiken idag.
Den här dagen ska jag spendera på missbruksområdet, och det
ska bli hur intressant som helst! Jag har alltid sagt att jag vill
jobba med barn/ungdomar eller missbruk, så det ska bli jätteskoj
och intressant att få en inblick idag i deras arbete. Så denna dag
ska jag alltså spendera på öppenvården för missbruk. Tror praktikdagen
kommer gå jättefort eftersom jag sett framemot denna dag.
 
Väl hemma då? Då kommer kvällen se ut precis som alltid -
ta det lugnt framför tv:n och datorn. Sedan ska det även packas lite.
Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: skönt att höra :) min helg var också bra! fin bild :) kram

2012-11-06 @ 09:25:21
URL: http://mkarlstrom.blogg.se
Postat av: NICOLE

När jag var inne på att bli psykolog så ville jag jobba med barn/ungdomar, mycket med missbruk men även liksom svårt i skolan/hemma etc :)
Men helst med ungdomar då jag inte vet om jag skulle klara av "allt för små" att de råkar illa ut :(

SV Ja! Hatar det!
Ska försöka fixa det haha :)

2012-11-06 @ 14:36:02
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0