Bjumisbo

 
Igår "flyttade" jag till Bjumis under eftermiddagen. Har ju bott
hos mamma sedan början av juni men det är så jobbigt att köra till
Kalix, 10 mil tur och retur varje dag. Tar lång tid, går massa
bensinpengar, man är trött, det är mörkt, dåligt väder och så vidare.
Nu när det är kolsvart ute är det ännu värre..
Så nu ska jag bo i Bjumis istället under veckorna de resterande
veckor som är kvar av praktiken. Nu har jag ungefär 10 minuters bilfärd
till praktiken i fortsättningen. Känns riktigt skönt!
Diesel är kvar hemma hos mamma med henne och Kosmos, men jag
kommer åka dit varje helg. Sen den 18 januari, om två månader,
blir det som vanligt igen, då flyttar jag hem till Umeå eftersom praktiken
då är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0