Tisdag

Ytterligare en dag med sovmorgon, riktigt härligt!
Idag ska jag till skolan först under dagen så det är några timmar kvar
innan jag åker. Varför är jag vaken nu då? Jo jag ska på jobbintervju
igen!! Var ju på en intervju i fredags och idag blir det en till, sjukt skoj.
Hoppas det går bra, håll tummarna!

Utöver jobbintervju ska jag som sagt spendera lite tid på universitetet.
Sedan skulle jag behöva läsa lite när jag kommer hem, men får se om
jag har någon motivation. Har inte riktigt planerat dagen, det får bli
som det blir.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

åh tack, jag hoppas att det går vägen den här gången!! Känns så sjukt jobbigt med omtenta :/

2012-03-27 @ 08:49:51
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0