Måndag

Sista skolveckan är här, tre dagars skola och sedan är det
sommarlov! Om jag är taggad? Ja! Blir två mycket lugna och
korta skoldagar nu, sen på torsdag är det redovisning och därefter
kommer jag inte befinna mig på universitetet förrän i januari 2013.
Konstig känsla men det ska bli väldigt skönt ändå.

Idag väntar lite grupparbete, vi ska läsa igenom arbetet och sedan
göra en powerpoint-presentation. Det känns som att det kommer gå
snabbt, vilket skulle vara skönt då har man hela eftermiddagen ledig.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

sv: Detsamma :D

2012-06-04 @ 08:11:59
URL: http://mmeeli.se
Postat av: Moa

sv: Jag är sjuk och ska inte göra så mycket!

Vill nog kolla på massa filmer men vet inte vilka!

Skulle bli jätte glad om du tipsade om några!!

Kram

2012-06-04 @ 09:07:40
URL: http://moaswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0