Fredag

En ny månad är här, det är redan juni! Helt galet vad snabbt tiden
går. Jag har haft en skoldag denna vecka, i måndags. Till veckan
som kommer har jag två skoldagar - tisdag och torsdag. Sedan är
det sommarlov! Fast mitt sommarlov varar inte länge eftersom jag
börjar jobba den 11:e, men det ska bli riktigt kul ändå.


Vad händer idag då? Jag tror det blir att läsa lite nu på morgonen.
Sedan ska jag ha hemmaspa idag igen med ansiktsmask, peeling,
hårinpackning - you name it! Resten av dagen ska jag ligga i soffan
och tycka synd om min onda mage.
Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Jag vaknade runt halv fyra första gången, lyckades somna om och sen vaknar jag halvfem ståendes i köket:S haha

2012-06-01 @ 08:15:09
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: sandra

Så härligt det låter med hemmaspa :)

Ja, jag har jobbat i ett år nu så detta blir mitt andra sommarlov som lärare!

2012-06-01 @ 08:18:19
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0