Termin 3 avklarad

Idag hade jag sista skoldagen på termin 3. Det är lite skillnad
jämfört med på gymnasiet, nu slutar höstterminen först i januari.
Idag var det alltså sista dagen på termin 3 och vi hade examinations-
seminarium för B-uppsatsen. Det gick verkligen jättebra, så jag
är mer än nöjd.  :)


Den här terminen har varit rätt jobbig då det varit mycket pluggande
och stressande. En stor tenta där vi skulle kunna kvalitativ- samt
kvantitativ forskning, studiebesök på behandlingshem, hemtenta,
basgruppsarbeten, föreläsningar och B-uppsatsen är lite av allt det
vi gjort under höstterminen. Med bra betyg på alla uppgifter och
tentor lämnar jag nu termin 3 bakom mig, skönt! :)

Kommentarer
Postat av: Rosanne

Men fattar ingenting om de annars heller och nu ska man försöka fatta när han ska förklara... :D

2012-01-12 @ 19:56:09
Postat av: Rosanne

nå inte jaag! :D fan ska sånt där oxå vara bra för igentligen! :D gör ju inte saken bättre att när vi gått igenom sånt som vi går igenom nu har vi gjort på Gränsskolan med PELLE. så då var de typ samma sak man gjorde ingenting....så fattar absolut ingenting. Borde inte få finnas såna där lärare....

2012-01-12 @ 22:47:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0