O.P.I

När jag förlängde prenumerationen av Veckorevyn fick jag två gåvor.
Två biobiljetter till ett värde av 200 kronor och ett nagellack av
märket O.P.I till ett värde av 150 kronor.

Jag har hört talas om det nagellacksmärket förut och hört att det fått
bra betyg, men har aldrig själv testat det. Jag använder mest Depends
nagellack för 25 kronor/styck, tycker de funkar bra och ett stort plus
är att det finns så många färger.



Men idag testade jag det där O.P.I-nagellacket och jag säger bara en
sak: Wow! Det behövdes bara två lager för att täcka helt och hållet.
Lacket torkade jättesnabbt och var rätt flytande/löst, men trots det
gav det bra färg och rann inte. Enda nackdelen är att korken är stor
att hålla i när man ska måla naglarna. Ska bli spännande att se hur
många dagar detta nagellack håller innan det börjar flagna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0