Onsdag

Sista lediga dagen innan jag börjar skolan imorgon. Fast sedan är jag
ledig en vecka igen innan termin fyra drar igång. Så ännu imorgon
när jag ska till universitetet går jag termin tre, men den 23/1 då börjar
termin fyra.  ;)



Det är redan onsdag, tiden springer verkligen iväg. Jag har klivit upp
07.30 och kände mig tröttare än tröttast. Ikväll blir det en tidig kväll
eftersom jag ska upp redan vid 05-tiden imorgon. Dagens planer är
att häva mig ut på en morgonpromenad, sedan ska julen städas ut.
Därefter måste det dammsugas och eventuellt skuras. Får se hur mycket
mer vi ids göra idag. Men en del saker finns det att göra, så kanske lika
bra att börja nu då.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0