Fixat

Under kvällen har jag sett ett x-antal avsnitt av Andra avenyn.
Åh vad jag älskar den serien! :) Kan se den om och om igen
utan att bli less. Före det såg jag säsongspremiären av 112 -
på liv och död. Äntligen är det tillbaka i tv-rutan, så som jag saknat det.


Samtidigt som jag sett på Andra avenyn har jag pillat med lite
ikoner till bloggen. Har länge tänkt på det, att börja använda
ikoner till tillexempel musik och dagens-inläggen. Men jag har
inte photoshop eller liknande så har alltid tänkt att jag inte kan
göra några ikoner. Men ikväll slog det mig att jag kan göra på
andra sätt. Haha det blir inte lika fint men det duger. ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Har aldrig sett Andra Avenyn, men funderat på det bra många gånger. Hur många säsonger finns det?

2012-01-16 @ 23:47:52
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

träning å sånt :)

2012-01-17 @ 06:16:44
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0