Söndag

Det är redan decembermånad, helst sjukt vad fort tiden går!
Årets sista månad är redan här, och snart är det julafton..
Tiden springer iväg och det märks för idag ska mamma åka
hem till Seskis. Känns som att vi kom hit till Umeå nyss
(var i fredags), och nu är helgen snart över. Jag har en redovisning
imorgon på universitetet och jag har inte ens kollat igenom
papprena. Känns ju.. "bra". Måste försöka träna litegrann idag
så jag inte är helt lost imorgon. Sedan ska jag även laga mat,
duscha, eventuellt rensa lite i garderoben och såklart lämna
mamma på busstation. Fullt upp!

Kommentarer
Postat av: Kompakt

Kompakt här! Vi Vill bara tipsa om våran julkalender! Där det vi kommer ha tips och videos men även några GRYMMA TÄVLINGAR!
Så kolla in den varje dag fram till jul för att kunna ta del i våra tävlingar och andra skojigheter!

2012-12-02 @ 17:23:14
URL: http://kompakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0