Måndag

 
Min första lediga vecka är äntligen här, hihi! Kändes grymt
skönt igårkväll när jag visste att jag är ledig nu i tre veckor.
Nu behöver jag inte kliva upp efter klockan 05 utan kan sova
hur länge jag vill, inga tider att passa, utan bara njuta av
ledigheten och ta dagarna som de kommer. Sounds great!
 
Trots att jag är ledig har jag klivit upp tidigt idag. 07.00 larmade
mobilen, då var det dags för tvättstuga. Har känt mig som en
duracellkanin imorse, haha. Jag har hunnit med massor under
de tre timmar som jag varit vaken. Nu ska jag ta det lugnt ett tag,
se Våra bästa år och senare under dagen åka in till stan.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Emelie Bohlin♥

hej , allt bra med dig? :D

2012-08-13 @ 10:50:51
URL: http://emzaan.myshowroom.se
Postat av: Fröken Josefine

Så jäkla skönt med ledigt! Hihi :D

Nej men det gör inte jag heller, bara olika sorters choklad :D

2012-08-13 @ 16:15:01
URL: http://frokenjosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0