Trött

Excel var inte på min sida imorse.. Usch, det krånglade och racklade
hela tiden tyckte jag. Men redan 11.20 var jag klar med övningarna
och fick då ta lunch. Klockan 12.00 blev det grupparbete och det gick
riktigt bra idag. Vi var effektiva och hann skriva opponeringen
och fixa med vårt egna arbete inför morgondagen. Allt detta tog
bara två timmar, så redan vid 14-tiden fick vi traska hem. Skönt.  :)



Här hemma var jag dock inte lika effektiv.. Har läst typ ett och ett halvt
kapitel och jag höll på att somna. Usch vad tråkigt det är att läsa om
dessa saker! Nu tänker jag inte läsa mer ikväll, haha. Ska istället
dricka en energidryck och se på tv för att försöka bli lite piggare.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Segt när det krånglar :/

2011-09-21 @ 22:29:48
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0