Torsdag

Min hjärna har tagit helg redan igår under dagen när vi var färdiga
med grupparbetet. Idag är jag alltså ledig från skolan, sjukt skönt.
Men imorgon ska jag tillbaka dit så då måste hjärnan fungera. ;p

Dagens planer är att ta det lugnt hela dagen i princip.
Efter klockan 16.00 (när alla basgrupper har lämnat in sitt arbete)
ska jag läsa ett arbete som min grupp ska opponera på. Men mer än
det lär inte hända idag i pluggväg. Har inga andra planer för dagen,
men jag klagar inte. Det är skönt att inte ha något planerat för det
är då jag känner mig som ledigast.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

sv: åh härligt!! jag gjorde inte så mycket mer i helgen, i söndags fick vi flytta runt hela lägenheten, målaren kom i måndags å blev klar idag som tur är. Nu ska vi bara fixa köket..

Hur har din vecka börjat?

kram

2011-09-29 @ 16:00:27
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0