Tisdag

Den här dagen var det lite jobbigt att kliva upp, första gången under
detta moment som vi börjar vid 08-tiden. Resten av veckan börjar
vi 08.15, så det är bara att häva sig i säng ännu tidigare på kvällarna.



Just nu sitter jag och äter lite frukost samtidigt som Diesel ligger i
min famn och sover. Han ser ut som en liten utslagen hjälte, hihi. :)
Snart är det dags att göra sig i ordning för skolan. Har ett seminarium
samt grupparbete som väntar, så antagligen blir jag kvar på skolan
till eftermiddagen. Ska bli spännande att se om jag är lika trött som
igår när jag kom hem, i så fall blir det en powernap för att orka vara
vaken under kvällen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0