Schema

Ser att jag råkat skriva föreläsningstiden lite fel, men det spelar ingen roll.

08.15 börjar vi dagen med en fyra timmars lång föreläsning om Deskription

och enkät. Jag har inte en aning om vad första ordet betyder men det lär

jag få veta idag på föreläsningen. Klockan 12.00 ska jag och basgruppen

träffas för att se ifall vi kan påbörja arbetet inför seminarium två. Vår plan

är att arbeta idag och imorgon några timmar och vara ledig på fredag,

men om det går eller inte återstår att se.  :) Förhoppningsvis är jag hemma

vid 15/16-tiden idag, och jag hoppas verkligen att timmarna går snabbt.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Nilma

Vad tidigt ni börjar :O och jag som tycker tre timmars föreläsning är galet länge..

2011-09-14 @ 10:00:54
URL: http://www.nilma.se
Postat av: kattis

Först sorry för både mina svar och min uppdatering men skolan tar all min tid. Tror du förstår vad jag menar ;)



sv: Förstår inte hur du kan vara i skolan VARJE dag dom tiderna.. Jag menar.. Vi hade bara mån - tis denna vecka.. Nästa har vi iofs varje dag utom fre..

Hur hinner du läsa hemma?

Hoppas att studerna går bra iallafall .. Puss!

2011-09-14 @ 17:09:28
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0