På gång

Skoldagen gick hyffsat bra, tiden gick faktiskt rätt fort. Föreläsningen var
helt okej, inte tråkig men inte jätteintressant - mittemellan helt enkelt.
Klockan 12 träffade jag basgruppen och då sammanfattade vi artiklarna.
Under eftermiddagen, vid 15-tiden, gav vi upp då vi bestämde oss för att
läsa igenom allt under kvällen och imorgon fortsätta med det som är kvar.
Skönt att det går framåt i alla fall, men imorgon klockan 16.00 måste
allting vara klart. Så imorgon har vi drygt fyra timmar på oss att skriva
det sista, förhoppningsvis hinner vi det.



När skoldagen var över vid 15-tiden promenerade jag till busstationen
för att möta mamma där. Satt där med henne ett tag innan älsklingen
hämtade oss när han slutade jobba. Här hemma har det blivit att renskriva
dagens föreläsning och senare ikväll ska jag läsa igenom det som gruppen
skrev idag. Finns säkert något som behöver förbättras, kanske tas bort
och så vidare. Men innan jag tar tag i det ska vi åka till Strömpilen för att
handla.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0