Måndag

En ny skolvecka är här och jag känner mig rätt stressad inför den.
Det är verkligen sjukt mycket som ska göras till torsdag då vi
ska lämna in ett arbete. Vi har tre dagar på oss att fixa med enkäterna,
dela ut dem, koda dem, göra tabeller, skriva resultat och så vidare.
En hel del som ska göras på kort tid..

Som ni förstår var det inte särskilt lätt att kliva upp imorse från sängen.
Men jag lyckades häva mig upp och nu sitter jag här en aningen trött.
Ska fixa i ordning mig inför skolan och sedan är det bara att vänta på
att tiden ska rinna iväg lite så jag får knata mig till skolan.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0