Lördag

Det är redan lördag och det betyder att skolan börjar om två
dagar. Shit. Jag läste igenom alla uppgifter igår och det är inte
precis lite som ska göras.. Jag känner på mig att det här
kommer bli ett tufft moment, usch.



Fick ett mysigt uppvaknande imorse i alla fall. Diesel väckte
mig och älsklingen redan före 09-tiden, och då blev det en liten
mysstund innan jag och lillkillen klev upp. Fast mysstunden fortsatte
för just i skrivande stund ligger Diesel här i min famn och sover. :)
Dagens planer att ta det hyffsat lugnt under dagen och sedan på
kvällen ska vi ta oss in till stan för att gå på bio.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0