Lördag

Igårkväll myste jag ner mig i soffan framför Idol, Criminal minds
och en film tillsammans med lite choklad. Myspys. :) Härlig start
på helgen.



Idag blev det en sovmorgon på morgonkvisten till närmare 09.30, skönt.
Nu hade jag tänkt kika in på Facebook och sedan ska jag vara duktig
och läsa lite kurslitteratur. Men efter det tror jag att det blir att mysa
ner sig i soffan och läsa en ny bok som jag fick i födelsedagspresent.
Känner för att ha en mysig lördag med film och bokläsning samtidigt
som jag dricker massa kaffe eller te, mysigt.  :) Men först blir det att
läsa ett eller två kapitel ur Dahmström.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: julia

- Ingen fara =) Vad tyckte du om idol?

2011-09-24 @ 12:11:53
URL: http://juliamartinsson.blogg.se/
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

det lät som en väldigt bra fredagkväll :)

2011-09-24 @ 18:38:20
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0