Lördag

Igår var jag inte alls i form, låg nerbäddad i soffan större delen av dagen
och kvällen. Det känns som att denna dag kommer bli likadan.. Tråkigt
men det kan vara välbehövligt så är jag kanske frisk (friskare i alla fall)
till måndag. Vi har verkligen sjukstuga här hemma.. Både jag och älsklingen
är jätteförkylda. Jobbigt.  :/



Vaknade imorse redan vid 07-tiden och sedan dess har jag inte riktigt
lyckats somna om. Klev upp vid 09-tiden och nu sitter jag här. Som jag
skrev här ovanför så blir det en heldag i soffan idag igen. Tänkte se
Fast five och den nyaste Maria Wern idag, men det blir nog under kvällen.
Kan se Fast five om och om igen, blir aldrig less när Vin Diesel är med. ;)
Jag funderar på att leta upp xXx för att få se ännu mer Vin Diesel, hihi.


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0