Litteratur

Skoldagen flöt på bra om vi bortser från krånglandet med datorn.
Fick göra ett besök på UMDAC för att fixa inloggningen, men det började
fungera efter besöket som tur var. Mötet med basgruppen gick bra,
vi lyckades hitta fyra artiklar som vi ska läsa och sammanfatta till torsdag.
Jag och Emma sammanfattade vår artikel redan idag efter mötet, skönt.  :)
Då är det bara att skriva järnet på torsdag och fredag innan 16.00 då
arbetet ska vara inlämnat.


Kom hem strax efter klockan 13, skönt att vara hemma lite tidigare.
Har tagit det lugnt framför tv:n tills det var middagsdags och älsklingen
kom hem från jobbet. Efter middagen har jag suttit nerbäddad i
soffan och läst lite litteratur inför morgondagens föreläsning. Men nu tänker
jag vara ledig resten av kvällen. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0