Helg

Skoldagen började strax efter 10 med en datorövning i Excel. Jag har typ
aldrig arbetat i det programmet så jag tyckte det var lite klurigt till
en början. Men när jag väl kom in i övningarna så gick det rätt bra
och jag fick sluta 20 minuter tidigare.  :) Grupparbetet gick hyffsat bra,
jag var inte på topp eftersom jag känner mig hängig av förkylningen.
Imorgon ska vi vara lediga och istället träffas på måndag för att göra
klart arbetet som ska lämnas in.

Kom hem vid 15.30-tiden, så både middag och diskande har jag hunnit
med. Har även läst litegrann under kvällen, och snart ska jag iväg till
Öhlunds. När jag kommer hem därifrån är klockan över 20.00 och då
blir det att dricka kaffe och äta en vaniljbulle. Mys framför CSI. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0