Transkribering



Trots att jag har varit ledig och inte haft någon schemalagt tid på
universitetet idag har jag ändå haft fullt upp. Mellan 12.00 - 18.00
har jag hållt på med den kvalitativa intervjun. Nu är intervjun
avklarad i alla fall, skönt. Transkriberingen är nästan helt klar också,
ska göra det sista imorgon. Så lite effektiv har jag ändå varit idag. ;)

Under kvällen har jag och älsklingen varit till ICA, sedan blev det
att mysa i soffan framför Idol och den nyaste Irene Huss-filmen.
Nu hade jag faktiskt tänkt sova så jag är pigg och utvilad imorgon.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0