Torsdag



En ledig dag från universitetet, galet skönt. Klev upp redan klockan 08.00,
men jag har inte hunnit göra någonting ännu. Dagens planer var att
baka, packa och plugga. Eventuellt drar jag ett varv med dammsugaren
också, det återstår att se.

En timme har redan gått sedan jag klev upp, och jag har bara fått i
mig frukosten. Kanske bäst att snabba på lite så jag sedan kan börja
baka och göra allt annat som var planerat? Fullt upp på schemat idag
med andra ord.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

Hehe, låter som mig.. ja skulle gå upp o plugga.. men sitter framför datorn o inte rört böckerna:P haha



2011-10-20 @ 10:39:20
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0