Söndag



Igår blev det ingen vidare uppdatering. Vi hade fullt upp hela dagen.
På morgonen blev det att färga håret, använde färgen "Cool spicy red"
men det blev ändå inte särskilt rött. Nästa gång blir det att använda
en ännu rödare färg för det verkar vara omöjligt att få någon synlig
röd ton i mitt hår. Men det syns i alla fall i ljuset, haha.  ;p
Under kvällen var vi på födelsedagsfest, så kom inte i säng förrän
vid 02-tiden.  :)

Idag då? Planen var att åka hem redan under morgonen som vanligt
när vi ska hem till Umeå. Men idag åker vi hem först under eftermiddagen
så vi kommer inte hem förrän sent på kvällen. Då blir det typ bums i säng
direkt eftersom jag har seminarium klockan 08.15 imorgon. Så nu blir
det bara att ta det lugnt någon timme innan jag ska åka till Bjumis för
att sedan åka vidare hemåt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

Hoppas du haft en bra helg sötnos.. :)

2011-10-23 @ 20:36:17
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0