Onsdag



Usch vad det är kallt! Jag hatar att kliva upp tidigt nu när vintern börjar
närma mig. Då är det inte alls skönt att kliva upp ur sängen klockan 06.00,
för det är alltid extra varmt och mysig då. Även fast det gick segt tog jag
mig upp i alla fall, och här sitter jag nu och huttrar och fryser. Usch.

Ska spendera dagen i skolans tecken. Först grupparbete, sen tentaplugga
någon timme här hemma. Utöver det ska det bli matlagning, duschande
och slappande. Jag ska även försöka lägga mig tidigt ikväll så jag får
många timmars nattsömn inatt då vi börjar först 13.15 imorgon.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0