Måndag

Det är inte ofta jag är ledig en måndag, men idag är så fallet och jag
älskar det. Vissa i klassen har säkert fullt upp med transkriberingen,
men jag blev ju klar med den i lördagsförmiddag så jag är helt ledig idag.
Skönt! :)

Har varit vaken redan en timme, och snart är det dags för avfärd.
Jag och älsklingen ska in till stan för att springa i affärer, handla lite
smått och gott och sedan ska vi svänga förbi universitetet så jag får
lämna in transkriberingsuppgiften. Då är det bara att hålla tummar och
tår för att jag blir godkänd.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0