Lördag



Den här lördagsmorgonen började med en brakfrukost, så nu är jag
redo för tentapluggandet. Eller nja, egentligen inte.. Men jag måste
verkligen försöka tentaplugga litegrann, tentan närmar sig med stormsteg
och det känns som att jag inte har koll på någonting alls. Jag känner
paniken växa, usch. Bäst att försöka tentaplugga någon timme i alla fall
denna lördag.

Mer planer för dagen? Under eftermiddagen och kvällen ska jag och
Diesel mysa ner oss i soffan för att titta på filmer/serier. Osäkert om jag
vågar se Halloween-filmerna även fast jag sett dem typ hundra gånger.
Men att se dem sent en mörk kväll när jag är ensam hemma hela helgen
är kanske inte det bästa.. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0